Inspiratie: breng je missie tot leven met storytelling

Een paar inspirerende kaartjes waar ik op mijn thuiswerkplek op uit kijk, werken soms echt om eens anders naar een idee te kijken. Deze ‘Natural living’ bijvoorbeeld haalde ik pas via de bouwmarkt in huis, al klussend aan mijn nieuwe werkplek.

Het pakte me, want uiteindelijk wil ik vooral verrast worden door de prachtige natuur. En groen is daar onlosmakelijk mee verbonden. En laat ik nou tegelijkertijd net een superinspirerend verhaal van Social Media Week New York lezen, waar Brendan Ripp – Executive Vice President, Sales & Partnerships for National Geographic Partners (een mond vol) – een talk hield.

Het nieuwe uitgeven

National Geographic is natuurlijk een prachtig merk, waar ik overigens ook nog het een en ander voor gedaan heb via de Nederlandse uitgever: een magazine om je vingers bij af te likken. Maar in deze tijden moet er anders gedacht worden dan alleen maar content uitgeven. Dus gooide National Geographic het over een andere boeg en: het werkt! Via storytelling en social media wordt de missie tot leven gebracht en ontstaat er iets nieuws wat echt een toegevoegde waarde is: de hele purpose waarom je als merk bestaat wordt duidelijk én omarmd!

Volg je missie

Lees hier het blog over de talk van National Geographic hier en laat het een inspirerend voorbeeld zijn voor veel merken en bedrijven: volg je missie en gebruik de juiste mediakanalen om via storytelling te bereiken wat je misschien niet eens had durven dromen!

En mijn liefde voor natuur, magazines en social marketing komen hierin samen, dus wilde dit graag meteen delen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *